onsdag 27 juni 2012

Nyfiken i en strut!

Halloj mina fyrbenta vänner!

Hoppas allt är gott med Er o att Ni njuter av sommaren.

För att återkoppla till min rubrik, så planterade Husse lite kryddor i trädgården för någon vecka sedan, som han alltid gör varje vår. Tyvärr så var ju sommaren lite försenad i år, regn o rusk mest hela tiden.

I alla fall för att återgå till ärendet, så var både jag o lill-Berra närvarande när Husse satte plantorna/kryddorna i backen.
Tyvärr är det ju så att lill-Berra är ju fortfarande är väldigt nyfiken på allt o skall undersöka allt. Ibland med mindre lyckat resultat, som denna gång. Husse förevigade denna händelse med kameran, så här kommer bilden på lill-Berra - eller ska vi börja kalla honom för Mejram enligt hans addresslapp - som förklarar rubriken på mitt inlägg.


Ha det gott därute mina fyrbenta vänner. Här hemma håller vi på att packa grejer, vi skall nämligen upp till Värmland, dvs farmor o farfars hus, o tillbringa sommaren där. Tyvärr så kommer jag ju inte att träffa farmor o farfar denna sommar, men vem vet kanske träffas vi däruppe på molntapparna en vacker dag. Jag hoppas o tror på det!

Tassar

/Benke

3 kommentarer:

  1. Hoppsan! Skönt att husse var där och kundet fixa till det hela! Låter skönt med Värmland! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. LillBerra din bild är störtskön! Får vi låna din bild och visa på Wikkibloggen? NosPuss Wikki

    SvaraRadera
  3. Men oj då, så det kan gå...

    SvaraRadera